''''''sitemizin en büyük amaçlarından biri her türlü bilgi video ve haberi doğru bir şekilde insanlara ulaştırmaktır....

29 Mayıs 2014 Perşembe

Nihat Doğandan özlü sözler

* Geçen sene Fransaya gittim inanır mısın 5 yaşındaki çocuklar bile fransızca konuşuyolardı

* Benim olmazsan taciz ederim (Seda Sayan'a)

* Benim sevdiceğim olacak avrat böyle taşı sıkmalı, suyuna ekmek banmalı 



* Ben helalimin yoluna gül serdirtmem (Seda Sayan'ın kuaförüne ilettiği not)

* Nihat doğan sakal gibidir, kestikçe uzar 

* Biz bir ışığız bizim yanımıza gelen aydınlanır, uzaklaşan karanlıklaşır

* Saygıda sıfır hatayla oynarım

* Tarkan'ın son albümünden tatmin olmadım

* İbrahim tatlıses televizyon kolpacısı. Onla face to face bir görüşmem hiç olmadı

* New Yorkta beşminare filmini izledim. Anladığım kadarıyla olay New York'ta geçiyor

* Benim koyunum bile Avrupa koyunundan farklı bakıyor

* Biz ev zencisi değiliz, çiftlik zencisiyiz

* Benim önüme trilyarlar serseydiniz. Siz sahte okeyler size çok teşekkür ediyorum

* Ramiz dayı yokken biz konuşuyorduk Mesut'cum

* Sizin farkınızda olmadığınız birçok şeyin ihtisasını yaptım ben

* İktidarın değil, milletin yalakasıyız

* Beni çok iyi bilen çok iyi bilir

* Senin ruhun benim ruhumun önünde diz çöker tövbe ister

* Şimdi bazı arkadaşlarımız film çekiyor. Oysa bir tek yönetmen vardır, o da Allah'tır. Bizler ise sadece birer figüranız

* Ben, Atatürk' ün kurduğu cumhuriyet'in emanet ettiği bir delikanlıyım

* Benim gözümün içindeki ışıktan korkarlar, Nihat Doğan'ın sineması daha yeni başlıyor

* Nihat Doğan sinemasında replikler unutulmaz

* Nihat Doğan'ın sineması 30 yıl sürecek

* Nihat Doğan felsefesi yaratmak istiyorum, Robin Hood gibi bir halk kahramanı olmak istiyorum'

* Hadi bir kere yazdınız Seda Sayan'a yakışmıyor diye tamam ama yeter! Sonra diyorlar Türkiye de niye marka üretemiyorsun, niye Ab'yi yakalayamıyorsunuz diye..

* Bizde karılara ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorlar

* Türkiyenin en büyük aşiretinin çocuğu olduğumu biliyor muydunuz?

* Önceden delikanlılığın kitabını yazıyorlardı şimdi gayliğin kitabını yazıyorlar, yazsınlar bakalım

* Alışveriş yapan kadınımın poşetlerini elimle değil, ağzımla taşırım

* Bu bir savaştır ve benim de bu savaş filmindeki rolüm sakat sinektir

* Bugün 10 kasım, Atatürk'ün 64. ölüm yıldönümünü şölenlerle kutluyoruz

* Mustafa Kemal'in söylediği muasir medeniyetler çizgisine erişmek için, ülkemizi yarınlara taşıyan insanlar olduğu için Akp'yi seçtim

* Saygı sevginin çimentosudur 

* Yahu biri kağıt atmış "ya benimsin ya toprağın yazıyor", Allahım ya ne insanlar var ya

* Domuz gribi yorumu: Domuz yiyenler düşünsün vallahi, ben önlem almıyorum

* Kağıthane konserimden sonra, bir simitçinin elini öptüm. Amacım; nefsimi ve kibirimi yenmekti. Bunu başaramayanlar, batar!

* Benim yediğim pekmez, gittiğim antep, duvarda resmim, her yerde ismim var

* En azından küpe takmıyorum

* Benim hiç yılbaşı gecem olmadı

* Herşeye gülen, laylaylom, makara gençliği oluşuyor

* Şerefiniz varsa Akp'ye oy verirsiniz

* Kimse paniğe kapılmasın, Biz sadece saçımızı öne doğru taradık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder